• Suma w górę: 0 m

Nie mam rowerów...

Wykres roczny blog rowerowy eliza.bikestats.pl

Wtorek, 21 maja 2024

from Poland to Holland 2024 dz.10 Hannover + Marienburg Schloss

więcej na kochamrower.net

dzięki Troll:)) wniosek nader słuszny. Wniosek drugi - jeśli chcesz mieć pewność że pojedziesz inwestuj w ICka. Drogo, ale pewnie i miejsce na rower zagwarantowane. Co ciekawe - inaczej niż w regio - bezpłatne:))
eliza
- 20:08 środa, 5 czerwca 2024 | linkuj
Świetna wycieczka, super się czytało :)

Wniosek jest jeden - Holandię i Dojczlandię, jeśli ma się rower, najlepiej zwiedzać... na rowerze :)
Trollking
- 00:31 środa, 5 czerwca 2024 | linkuj
mallutky - dzięki za zainteresowanie i za komentarz. Cieszę się, że się podobało i że informacje oceniasz jako przydatne, bo taka od początku była intencja kochamrower.net, żeby był to blog użytkowy z informacjami do wykorzystania - początkowo głównie nt tras i nawierzchni a jak pojawiły się wyjazdy zagraniczne to wrzucam tu to, czego sama nigdzie nie znalazłam przed wyjazdem i musiałam się nauczyć. Plus różne pozytywne i negatywne zdziwka:)
PS na BS są zawsze tylko linki, wszystkie opisy na kochamrower.net, bo mimo rónych zachęt prowadzenie dwóch blogów mnie przerasta:)
Pozdrawiam
eliza
- 12:24 niedziela, 2 czerwca 2024 | linkuj
Super relacja, przeczytałem twoim na blogu kocham rower bo tu na BS mi się nic nie wyświetla. Świetne zdjęcia i dużo ważnych informacji organizacyjnych, które pewnie przydadzą się komuś kto będzie organizował sobie wyprawę po D i NL. Zaskoczył mnie ten zakaz przewozu rowerów w pociągach w godzinach szczytu, ale widać ma to swoje uzasadnienie. A jeszcze większym szokiem było prawo na DB do wywalenia bikerów z pociągu mimo posiadania biletu. Normalnie szok.