• Suma w górę: 0 m

Nie mam rowerów...

Wykres roczny blog rowerowy eliza.bikestats.pl

Poniedziałek, 13 maja 2024

from Poland to Holland 2024. Dz.2. Hamburg

więcej na kochamrower.net

W Dojczlandzie dodatkowy kłopot to fakt że prawie wszystkie rowery w pociągach to wielkie i ciężkie elektryki z ogromnymi bagażami, przy których moja sakwa wygląda jak damska torebka:)) cieszę się, że poradnik znalazł uznanie, bo sama nigdzie nie znalazłam info jak po tym pociągowym świecie nawigować i trochę czasu mi zajęło, żeby to ogarnąć. Wszystkie kasy i informacje są kompletnie nieprzydatne, bo najlepsze oferty są przez apkę a oni niewiele o tym wiedzą i wszystko samemu trzeba rozkminiać
eliza
- 12:11 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj
Twój wpis idealnie pokazuje, że jeśli coś jest dla wszystkich, to jest dla nikogo. O dziwo plusem Polski jest zapóźnienie cywilizacyjne, bo dzięki niemu uczymy się na błędach. Przynajmniej mam taką nadzieję :) Moda na rowery niestety powoduje to, że prawdziwi rowerzyści (czyli Ty) mają problem, w Niemczech radzą sobie z tym jakoś ograniczeniami, ale to zła droga. W Polsce trzeba znaleźć inną.

Dzięki za ten zacny poradnik :)